Шукати в цьому блозі

субота, 22 грудня 2012 р.

Лист від Ісуса


Лист від Найкращого Приятеля до тебе.
Дорогий друже!
Я мусів написати до тебе цього короткого листа, щоб сказати тобі, як сильно я турбуюся про тебе.
Я бачив тебе вчора, як ти розмовляв з приятелями. Я чекав на тебе весь день з надією, що ти хотів би поговорити зі мною. Я дав тобі захід сонця, щоб він завершив твій день, і східний подув вітру, щоб ти відпочив. Я чекав. Але ти не прийшов, і це мене зранило. Однак я й далі тебе люблю, тому що я є твоїм приятелем.
Я бачив тебе минулої ночі, коли ти спав, і хотів торкнутися твого чола, але поцілував твоє обличчя світлом місяця. Я знову чекав.
Хотів прийти, щоб ми могли порозмовляти. Маю стільки тобі подарувати! Але ти прокинувся і денний рух швидко тебе вхопив.
Але я люблю тебе. Намагаюся сказати це тобі через блакитне небо і тиху зелень трави. Про це шепоче листя на деревах і кольори квітів. Про це гуркочуть гірські струмки. Я огорнув тебе в теплі промені сонця, наситив тебе повітрям і пахощами природи. Моя любов до тебе є глибшою за найглибший океан і більшою за найбільшу потребу твого серця.
Прошу тебе порозмовляй зі мною. Прошу не забувай про мене. Я хочу поділитися з тобою стількома речами!
Але не буду тебе більше затримувати. Все залежить від тебе самого. Я вибрав тебе і буду чекати.
Я є твоїм другом і люблю тебе!!!

Можна?


Твій приятель Ісус.

Немає коментарів:

Дописати коментар