Шукати в цьому блозі

субота, 22 грудня 2012 р.

Бог відповідає тобі!


Ти кажеш: «Це неможливо!»
Бог каже: «Все можливо» Луки 18:27
Ти кажеш: «Я дуже втомився»
Бог каже: «Я заспокою тебе» Матвія 11:28
Ти кажеш: «Ніхто не любить мене»
Бог каже: «Я люблю тебе» Івана 3:16, 13:34
Ти кажеш: «Я не можу просуватися вперед!»
Бог каже: «Досить тобі Моєї благодаті» 2 Коринтян 12:9
Ти кажеш: «Я не розумію оточуючих мене речей»
Бог каже: «Я буду направляти твої кроки» Псалом 3:4-5
Ти кажеш: «Я не можу цього зробити»
Бог каже: «Ти все можеш» Філліпійцям 4:13
Ти кажеш: «Я не здатний»
Бог каже: «Я здатний» 2 Коринтян 9:8
Ти кажеш: «Це не піде мені на користь»
Бог каже: «Це піде тобі на користь» Римлян 8:28
Ти кажеш: «Я не можу пробачити себе»
Бог каже: «Я прощаю тебе» 1 Івана 1:9, Римлян 8:1
Ти кажеш: «Я не можу впоратися з цим»
Бог каже: «Я забезпечу тебе всім необхідним» Філліпійцям 4:19
Ти кажеш: «Я боюся»
Бог каже: «Я не дав тобі духу боязні» 2 Тимофію 1:7
Ти кажеш: «Я завжди заклопотаний і розчарований»
Бог каже: «Поклади на Мене всі свої турботи» 1 Петра 5:7
Ти кажеш: «У мене недостатньо віри»
Бог каже: «Я даю кожному міру віри» Римлян 12:3
Ти кажеш: «Я недостатньо розумний»
Бог говорить: «Я даю тобі мудрість» 1 Коринтян 1:30
Ти кажеш: «Я відчуваю себе самотньо»
Бог каже: «Я ніколи не покину тебе» Євреїв 13:5

Немає коментарів:

Дописати коментар