Шукати в цьому блозі

субота, 22 грудня 2012 р.

Не уникай піти до церкви))


Не уникай піти до церкви кажучи:


“Іде дощ, або сніг” – Та ж ти і в бурю йдеш на працю!
“Надворі спека” – А на футбол спеки немає?
“Так холодно надворі” – А в церкві так тепло і приємно!
“Я такий убогий” – За вхід до церкви грошей не беруть.
“Я багач” – Цьому можна запобігти.
“Ніхто мене до церкви не запросив!” – А в кіно або театр запрошення треба?
“У мене малі діти” – Господь дітей любить.
“Там стільки лицемірів” – Ти ж їх стрічаєш усюди щоденно.
“У мене ж гості” – Вони поважатимуть тебе, коли ти їх попросиш піти з тобою, або попросиш почекати, поки ти повернешся.
“У мене немає відповідної одежини” – У церкві вистав моди немає.
“У церкві завжди грошей хочуть” – Та й у харчовій крамниці грошей треба дати.
“Піду, може, пізніше” – А що буде, коли того “пізніше” не побачиш?

Немає коментарів:

Дописати коментар