Шукати в цьому блозі

субота, 26 березня 2016 р.

Програмуймось на добро!

Програмуймось на добро!

  1. Я – Божа дитина. Мій Батько – Бог. Все, що потрібно – я вже маю.

  1. Бог зі мною, де б я не був(ла) мир Його іде за мною. Якби Його не було моє серце не стукало б. Як не можу втекти від себе, так не можу втекти від Нього.

  1. Божа любов підтримує мене в усьому, що роблю, а я маю робити тільки добро.

  1. Мій учитель – Дух Святий. Я дихаю Ним, Він наповняє мене, провадить по житті. Але, через неуважність, не чую Його.

  1. Малодушшя, брак відваги, брак витривалості часто мучать мене. Інколи важко заставити себе до якогось кроку (зробити добро для когось; встати зранку у вихідний, щоб побувати на Літургії). Поборюю це думкою, що я все можу в Ісусу Христі.

  1. Бог поставив мене на конкретному місці в житті (у сім'ї, навчанні, на праці) і я маю на цьому місці робити добро – нині, вже, якнайкраще.

  1. Я сьогодні вибираю любов і відкидаю всі напади злого. Сумніви, гордощі, різні емоції, спокуси: вони приходять, щоб перервати у мені мир, любов, тобто контакт зі Святим Духом. Тримаючись любові, вибираючи любов, підтримую зв'язок із Святим Духом.

  1. Радість у Господі – ось моя сила сьогодні. Коли сумую – думаю про себе, своє «я». Думка про Христа відганяє всілякі смутки.

  1. Я сьогодні бачу світ без ворогів.

  1. Я сьогодні не маю проблем. Все, що маю – є від Бога і для Бога. Він дає мені і добре, і зле, допускає випробування. Якщо зможу прийняти все з руки Господньої – трансформую, одуховлю своє життя. Бог діє в моєму житті через людей, навіть ворогів.

  1. Все, що робитиму і говоритиму сьогодні – буду робити з Богом.
- Як включити Бога в своє життя?
- Що Бог скаже на мій вчинок?
- Як скаже поступити в даній ситуації? – Слід зачекати і відповідь прийде через просвітлення.

  1. Я прощаю сьогодні все силою Божою, що є в мені. Прощення – форма лікування і для мене. Маю жаль на Бога ( не дає того, що прошу); на себе (не вмію прийняти себе таким(ою), яким(ою) є); на ближніх (не чують, не розуміють мене). Мої обмеження стають цікавими, коли полюблю їх; вони говорять про те, що я потребую чиєїсь допомоги. Я не є самодостатній (я).

  1. Я – частина сьогоднішнього Божого плану. Я не загублений (а) в космосі. Я маю певне призначення. Я є потрібний (а) Богові цього дня, на цьому місці.

  1. Усіх поважатиму сьогодні, бо кожен призначений Богові цього дня, на цьому місці.

  1. Я не маю негативних думок.
                - Не маю ворогів.
                - Я захищений (а) від злого.
                - Я всіх люблю і розумію їх слабості.


З проповіді єром. Григорія Планчака

Немає коментарів:

Дописати коментар