Шукати в цьому блозі

понеділок, 13 березня 2017 р.

Молитва Матері Терези

Молитва Мати Терези:

Я просила в Бога позбавити мене гордості,
І Бог відповів: "Ні".
Він сказав, що гордості не позбавляються,
від неї відмовляються.
Я просила в Бога дарувати мені терпіння,
І Бог сказав: "Ні"
Він сказав, що терпіння з*являється в результаті випробувань.
Його не дають, а заслуговують.
Я просила Бога подарувати мені щастя,
І Бог сказав: "Ні"
Він сказав, що дає благословення,
А чи буду я щаслива, залежить від мене.
Я просила Бога зберегти мене від болю,
І Бог сказав: "Ні"
Він сказав, що страждання відвертають людину
Від світських турбот і привертають до Нього.
Я просила Бога навчити мене любити усіх людей
Так, як Він любить мене.
"Нарешті, - сказав Господь,
- ти зрозуміла чого треба просити".
Я просила сил, і Бог послав мені випробування,
Щоб загартувати мене.
Я просила мудрості, і Бог послав мені проблеми,
Над якими треба ламати голову.
Я просила мужності, й Бог послав мені небезпеку.
Я просила любові, і Бог послав мені нещасних,
Які потребують моєї допомоги.
Я просила благ, і Бог дав мені можливості.
Я не одержала нічого з того, що хотіла.
Я одержала все, що мені було потрібне.

Бог почув мої молитви.

Немає коментарів:

Дописати коментар